Sailor Stars! :)


Assalammualaikum and salam midnight people! hehe suka hati hasya je kan kata saya baru lepas bersalin. Actually saya duk bertapa dalam bilik saya tengok Sailor Moon Sailor Stars. Cerita favourite saya time budak kecik dulu. So meh saya kenalkan dengan "kawan rapat" time kecik saya.

 Yang berbaju hijau tu , Sailor Jupiter, dia ganas/gangster , kuasa dia current/electric cemtu. Yang baju kuning sebelah SJ tu , Sailor Venus(Sailor V) , dia ni cheerful dan merupakan hero awal sebelum sailor moon. Kuasa dia tengok sendirilah ye, hehe! Yang berkepak tu lah, ketua segala Sailor Scout.

 Dialah, Sailor Moon. Dia ni crybaby sikit. Clumsy. Bila saya tengok dia saya rasa jealous.... beruntungnya dia... hah dah mulalah tu! Yang baju biru tu pulak, Sailor Mecury ,  seorang  yang rajin study serta bijak pandai. Kuasa dia , air/ais.

 And last but not least! my favourite character , Sailor Mars! Dia ni bad temper , tapi dia cantik kan? Kuasa dia... kalau dah nama Mars tu tau tau je lah kan?  Actually saya suka Sailor Jupiter and Sailor Mars, hihi :) Banyak lagi character sailor sebenarnya, tapi malas nak type. Sebenarnya , ada satu hero disebalik siri yang ni.

Nama dia Tuxedo Mask. Kuasa/kerja dia , baling rose untuk selamatkan Sailor Moon kalau dia dalam susah. Merupakan boyfriend Sailor Moon. Mula-mula saya suka jugaklah dengan Tuxedo Mask ni , tapi dah kerja nak sweet sweet je , lama-lama menyampah jugak. Saya suka tengok anime or cartoon! hihi:) Tapi still tak lupa aim saya  kami, 8A's ! Ok , Pray for me us. Assalammualaikum.

Loves ,
Illyana :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...