Insidious ; Chapter 2 Review!

Assalammualaikum and greetings guys! Dah lama kan tak dengar cerita? Oh yeah, we were busy.. but now dah free! Just.. mood nak update blog tu memang takdelah. So haritu, aku and Hasya (and 2 orang kawan lagi) pergi tengok Insidious 2. Actually, aku macam malas, sebab tidur sorang. Tapi disebabkan kawan-kawan terchenta, aku pergilah. So, ni nak review ni. Cerita ni.. BEST! takdelah seram sangat. Effect terkejut je. Make up takdelah teruk macam Malaysia punya cerita. Btw, James Wan , director ni Sarawakkian tau! Ok, keseraman dia balance dengan lawak. Lepastu, at first agak susah sikit nak faham. Tapi lama-lama faham sikit-sikit. Kalau tak tengok Insidious 1 pun, takpe. Korang akan faham jugak nanti! Memang best, tak rugi langsung! But then at night, my mind be like.... " Ok, ingat tak scene yang horror tu..." Hahaha. Aku memang bagi five stars lah. And this one is way better than The Conjuring. Conjuring was okay, takdelah horror gila. Dia punya ghost pun invisible. Tak nampak sangat. Nampak pun just 2-3 scene je. Haa, yang ni siap nyanyi "Row-row your boat" lagi! Aku memang nyanyi version dia la lepas tengok cerita tu.  And ada part yang sweet antara Patrick Wilson ( Josh Lambert)  and Rose Bryne (Renai Lambert). So yeah, memang tak rugi langsung! And yeah, nah several pictures for your nightmares, haha!






My favourite guys ; Specs and Tucker!
 
Rose Bryne and Patrick Wilson.
Patrick tu.. cute kan? haha

Okay, semoga korang enjoy dengan post and cerita ni!

Sincerely,
Yana
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...