Life goes on , right?

Assalammualaikum, ni first post saya kot. Haha, salam 2013. So, saya dah pindah sekolah, dan rasanya amat menyakitkan. Sampai selalu imaginasi yang saya akan pindah SMKS9 balik. Yep , orang cakap " sabarlah, you'll get used to it" Hmm . Yang laluinya saya. Saya takde kawan. Hehe. Saya bukan memilih kawan, tetapi saya memilih "pengaruh" yang betul. Kat sini semuanya macam budak-budak rempit sikit. Nolah, saya bukan cakap rempit yang tulis "Aq, Jeww,ChUmEyLl" tapi tahlah , budak-budak tu jenis yang suka menggatal like over gila. Dan kat situ macam banyak orang gila, dan tak selamat sangat. But , life goes on. Sekarang macam dah ok sikit. Cuma, rehat tu masih sorang-sorang. Tapi tahlah, matlamat saya just nak dapat 8A's dan terus masuk asrama :-) Assalammualaikum  .


Don't give up ,
Illyana :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...