Novel? Drama? Filem? Pesta Buku !


Dah jadi trend dah adaptasi novel ni, dari dulu sampai sekarang. Dari tahun ke tahun lagi banyak novel.Dan sekarang yang paling hangat dimainkan dikaca Tv 'Adam dan Hawa' karya Aisya Sofea. Meh, saya nak share dan kongsi novel yang bakal dan  telah diadaptasi.




Adaptasi Novel Drama/Filem

1. Adam dan Hawa
2. Kasih Yang Suci
3. Sedingin Salju Indiana
4. Kau Untukku
5. Jauh
6. Ombak Rindu
7. Gemersik Kalbu
8. Kau Yang Satu
9. Duri
10. Bicara Hati
11. Manisnya Cinta
12. Tiada Yang Kedua
13. Kasih Antara Kita
14. Dewa Cinta
15. Setia Hujung Nyawa
16. Kau Sayangku
17. Kau Laksana Bulan
18. Lagenda Budak Setan
19. Stanza Cinta
20. Tangisan Bulan Madu
21.Trilogi Cinta
22Seindah Sakura
23.Karipap-Karipap Cinta

* ada lagi tapi tak ingat

Akan Datang

1. Suami Aku Ustaz
2. Sebenarnya Aku Isteri Dia
3. Sehangat Asmara
4. Bayangan Rindu

* ini jelah novel yang bakal diadaptasi yang saya tahu.

Novel yang saya nak tengok dikaca tv!

1. Awak Suka Saya Tak
2. I Love You Stupid!
3. Andai itu Takdirnya (dengar kabar macam nak keluar, tak tahulah)
4. Cinta Aku Dan Dia
5. 7 Hari Mencintaiku

Dan tak lama lagi ada pesta buku! pesta buku 1 Malaysia...





Written by:
Hasya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...