Save Gaza,Palestine!

Assalamualaikum~


Let me guess mesti korang dah tahu kan pasal apa yang terjadi dekat Gaza?

They need our help and support, mereka perlukan bantuan perubatan dan lain-lain. Anda yang berhati manusia saya mohon SANGAT-SANGAT dermalah apa saja, tidak kisah doa korang pun boleh. Show that we care.

Cuba kita tengok kesusahan,kepayahan,kesengsaraan,derita dorang. Walaupun dorang diserang oleh tentera rejim Israel yang jahanam tu, dorang still boleh bangun. Cabaran dorang lebih hebat dari kita, diserang sudah berbelas-belas tahun dan masih 'digari' oleh tentera jahanam tu!

Kita putus cinta pun dah nak bunuh diri, itu baru sikit daripada derita dorang. Memang Kita patut contohi mereka. Mereka pertahankan agama ISLAM dan mempertahankan NEGARA! Mereka tak lari tapi mereka bertahan. Show your heart.

Kepada tentera Israel jahanam, are you really human? are you god? kau bunuh budak-budak yang masih kecil dan mentah. kau bom Gaza, kau ingat kau tuhan, boleh main bunuh-bunuh. Berapa banyak orang kau bunuh? berbillion tau tak! aku tau kau tak paham bahasa Malaysia, kau tanya translator kau. Sebab aku tak tahu nak maki hamun kau dalam bahasa inggeris.

Siapa yang terrorist sebenarnya? Muslims? huh, you guys killed and dropped thousands of bombs. Cuba kau bayangkan keluarga kau,awek kau mati depan mata kau dengan baju kau berlumuran darah mereka. Sedih kan?

I cant talk much, memang tengah berapi tahap lava gunung merapi dah ni. Sorry, terkasar tadi. Emo terlebih maksimum tadi. Saya guna perkataan  jahanam kepada tentera jahanam tu sebab mereka memang jahanam.

Maaf saya terkasar bahasa, it's just... paham-paham jelah. Kalau boleh stop beli makanan from Mcdonald, KFC, Starbuck yang ada berkaitan dengan tentera jahanam tu. Duit itu mereka salurkan kepada Israel untuk membeli senjata. Saya pun susah jugak nak berhenti beli McDonald, lama-lama bolehlah tu. Makan mamak lagi best.


P/S: Apa yang aku merepek dari tadi? and kalau ada any information just leave your comment :0











Written by:

HasyaZulaikhaaaa 














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...