Aku bukan yang terbaik!





Saya banyak buat jahat, saya tahu saya banyak dosa. Tapi saya cuba jadi yang terbaik. Saya cuba jadi yang boleh dicontohi. Saya bukanlah yang terbaik. Tak terkira dosa saya, tapi saya cuba berubah. Saya cuba untuk tundukkan pandangan. 

Biarlah orang kata cara saya kolot, tapi saya kolot untuk kebaikkan. Saya cuba untuk tidak jadi seorang yang lagha (lalai). Ya,setiap orang mahukan perubahan dalam dirinya.Setiap mahu jadi yang seperti orang lain.

Saya belum cukup sempurna.Saya cuba untuk menjaga pandangan saya.Kadangkala saya tewas dengan godaan syaitan. Semoga niat saya ni betul. Berubahlah kerana Allah. Ampuni dosaku Ya Allah. Semoga Allah permudahkan urusan saya dan anda. I am trying to be a better person. Memang akan ada cubaan untuk kita ketika kita dalam proses penghijrahan. Dan kita harus bersedia.










Written by:
Hasya :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...